söndag 23 januari 2011

Scrapbooking

Ett intresse jag har haft nu ett tag är scrapbooking. Det började med att jag gick på en nybörjarkurs och fick lite inspiration och efter det har jag bara fortsatt. Några av anledningarna till att jag tycker så mycket om scrapbooking är bland annat för att det ger ett helt nytt lyft till fotografier; det är så mycket mer personligt än att bara slänga in dom i ett vanligt fotoalbum. Dessutom är det nästan som terapi. Man glömmer omvärlden för en stund och försvinner in i sin lilla egna värld och timmarna bara susar förbi.




3 kommentarer:

  1. Fina layouter! =) Ja man försvinner verkligen in i en annan värld när man pysslar på.

    Hihi.. det är lugnt. Det är så lätt hänt att blanda ihop.. speciellt när det är samma namn! =)

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ha ha, såg att det finns en till Mia. Och det kanske var henne du ville tacka?? Jag tog i alla fall åt mig äran..he he ;) (I så fall ber jag om ursäkt... )

    Ja ja, i alla fall är det underbart att pyssla med något. Distraktion är ALLTID bra, som du säger, man försvinner in i sig själv en stund. Jag började ju sy för tag sen. Har alltid gått träslöjd o ALDRIG haft tålamodet att sy. Men nu älskar jag det, och tycker det är jättekul.
    Scrapbooking har jag aldrig provat, kanske det står på tur?

    Kram Mia 1973

    Kram Mia1973

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!

    Tack så mycket! Dina var också jätte fina!

    Haha, ja herre gud vad fel det kan bli!



    Hej Mia1973!

    Haha, helt ärligt är jag osäker på vem av er det var menat till! *Skäms* Men eftersom ni båda stöttar mig väldigt bra så tackar jag er båda istället.

    Men visst är det så! Sy verkar också vara bra!
    Ja, det tycker jag nog att du åtminstone kan prova!

    Kram Memme

    SvaraRadera