torsdag 20 januari 2011

Andra tankar

Gör så gott jag kan för att försöka komma på andra tankar. Det är inte lätt, men man får försöka göra sitt bästa. Tårarna har runnit idag, och jag kan inte sluta läsa om operationen på diverse hemsidor.
Stort tack till min sambo, som ställer upp för mig, som vanligt. Du är bäst.
Stort tack till min fina mamma som också ställer upp, som vanligt. Du är bäst.
Ni är bäst.

Sitter nu hemma hos underbara mamma min och ska äta gott och umgås lite.
Imorgon ska jag väl försöka bege mig till praktiken.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Ja, jag kan snart operera mig själv, ha ha :)
    Men du, tillåt dig att vara ledsen, det är vi många som är. Och försök att gå på en träff i föreningen - det är GULD värt att träffa andra och bara få prata fritt, fråga om varenda detalj, få tips på saker och utbyta erfarenheter.

    Hoppas du kan skingra tankarna lite - jag satt också och lusläste nätet. Man måste lära sig att sålla lite, det går bra i de flesta fallen.

    Försök ha med dig någon till sjukhuset om du kan. Det hade inte jag, men kan ångra det lite, i alla fall första gången.

    Hoppas du känner dig lite tryggare snart.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Endometriosföreningen menar du?
    Ja, så fort jag får mitt studiebidrag ska jag bli medlem där tänkte jag.
    Ja, självklart låter jag mig själv vara ledsen. Det har jag varit nu sedan igår eftermiddags och det är därför jag känner att jag måste försöka komma på andra tankar, för det är grymt påfrestande att bara gråta och ha ont i magen/hjärtat hela tiden.

    Det ska jag. ALDRIG att jag hade åkt dit själv. Sambon, OCH troligtvis mamman följer med. Åtminstone någon av dom.

    Tack.

    Kram

    PS. Ditt stöd är GULD värt.

    SvaraRadera