lördag 29 januari 2011

Idag är jag glad

Idag känner jag mig faktiskt glad. Magen har inte varit särskilt jobbig så jag har hittills kunnat ha en trevlig, lugn och skön lördag.
Åkte in till centrum och fick ännu en uppsättning träningskläder av pappa. *Nöjd*
Just nu håller jag och sambon på att storstäda här hemma, rensar ut både här och där. Garderoben fylls med nya kläder som sambon införskaffade sig idag. Kul!
Nu ska jag baka en god morotskaka och ikväll blir det myspys. Och imorgon ska jag och mamma på yoga! Spännande!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt, man blir alltid lika glad när någon annan är glad och mår bra :)
    Yoga är superbra träning för oss med endometrios. Har läst om det i några böker jag beställde från USA. Det ska tydligen hjälpa. Har även gjort mycket yoga som ung och älskar den typen av träning.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Aw, vad kär du är! Men så är det!
    Åh! Vad bra! Det visste faktiskt inte jag! Vad är det som gör att det är bra för oss? Ja, vi får väl se... kanske börjar jag också älska yoga. :)

    Kramar Memme

    SvaraRadera
  3. EEhhhhh, egentligen vet jag inte riktigt VARFÖR det är bra med yoga, men jag tror att det är för att man får bra blodcirkulation och att man "sträcker" ut sig så mycket. Vi endosar ska ju egentligen inte sitta ihoptryckta (säg hur lätt det är när man har ont i magen...) utan det är bra att vara utsträckt. Men annars vet jag inte...Någon annan??

    SvaraRadera