torsdag 27 januari 2011

Han ringde

Gynekologen ringde igår, tack och lov! Han hade pratat med chefen på gynakuten och hon hade hållit med om att jag absolut bör prioriteras. Så inom max 3 veckors tid ska jag ha fått ett besked om en undersökning. Efter undersökningen brukar man få en operationstid ganska snabbt, så operationen är nog inte jätte långt borta. Känns skönt att veta! ( Även om det är liite läskigt...)

Idag har jag en slappdag. Tränat måndag, tisdag och igår så idag får kroppen vila. Innebär en myskväll framför TVn men sambon och god mat.
Imorgon är det fredag, visst är det väl skönt?! :)

Kram på er.

5 kommentarer:

  1. Vad skönt! Det är en blandad känsla att få sin tid för operation snabbt. Samtidigt som det känns läskigt så är det så skönt att bli prioriterad och få hjälp med sitt problem!
    Styrkekram! :)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Jag har lugnat mina nerver lite nu, känner att jag ändå någonstans långt där inne är lite glad för att jag ska få hjälp och förhoppningsvis bli smärtfri.
    Tack!
    Styrkekram tillbaks! :)

    SvaraRadera
  3. Men vad skönt att höra att du äntligen fått besked :-) Nu börjar det hända lite. Och det kommer gå så bra. Nu hinner du smälta detta ordentligt och förbereda dig. Men läs inte för mycket på nätet, har förstått att du gör det en del. Men ibland är det skönt att inte veta allt så exakt ;-).
    Bamsekram/ Monika

    SvaraRadera
  4. Va skönt att det verkar som det kommer gå ganska fort! Skönt att få det bortklarat och börja focusera på annat =)

    SvaraRadera
  5. Anonym: Ja, det var verkligen skönt! Haha ja jag gör ju det (a) Är en sån person som gärna vill veta exakt varenda liten detalj, är kanske inte alltid så bra. Men men.. :P
    Bamsekram

    Mina: Ja! Fick en tid idag till undersökning. Skriver om det i inlägg :)

    SvaraRadera