söndag 20 februari 2011

Yoga och annat skoj!

Idag vaknade jag av klockan vid 8 tiden och så gick jag upp och åt frukost och bytte om till träningskläder. Så for jag och mamma på yoga!
Dessutom har jag hunnit övningsköra en lång stund idag. Det gick väl bra tycker jag!
Efter övningskörningen åkte jag och älsklingen och spelade biljard. Det var jätte trevligt tycker jag!

Nu undrar alla säkert vad överraskningen var för något, och det ska jag berätta;
Vi var och åt väldigt god mat på fin restaurang, därefter spelade vi biljard innan vi gick på bio. Jag fick välja vad jag ville och hur mycket jag än ville i matväg på restaurangen och på bion. Det var jättemysigt och sååå himla skönt att för en gångs skull slippa planera och vara med och bestämma vad som ska göras! Såå, jag är helnöjd.

Känns också himla härligt att det är sportlov och vaaad jag ska götta mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar