tisdag 15 februari 2011

1 årig förlovning

Idag har jag varit förlovad med min fina älsklingspojke i ett helt år! Det känns overkligt samtidigt som det inte gör det! Vi har hunnit med så mycket under detta året, så samtidigt som tiden har gått fort, skulle vi aldrig hunnit med allt det roliga på kortare tid!
Idag, eftersom att det är tisdag och mitt i veckan, firas inte förlovningen på något speciellt vis, då vi kommit överens om att det är trevligare när vi båda är lediga. Så på lördag väntar mig en överraskning som sambon ska fixa! Blir nog supertrevligt :)

För övrigt har jag simmat idag, 20 längder bara, men bättre än ingenting. En stund i bastun efteråt gjorde susen!

Önskar er alla en trevlig, smärtfri kväll!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS :)

    Vad underbart att läsa :) Sånt här gör mig glad. Hoppas ni får en fin-fin kväll på lördag.

    Många grattis-kramar Mia 1973

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas du får vara smärtfri och pigg på lördag!! :)
    Kramar
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Tusen tack båda två! Hoppas också att vi kommer få det jättetrevlig på lördag! Spännande med överraskningar ;)
    Kramar på er! Memme

    SvaraRadera