fredag 25 februari 2011

''Bebisvarning''

Igår när jag var iväg med mamma så kunde jag inte när vi var på Elgiganten, låta bli att titta på sånna där babyvakt grejer. Längtan är så stor. Efter en egen liten. Samtidigt som jag oroar mig för att inte kunna få en egen liten. Även om gyn faktiskt sagt att jag kommer kunna få det. Mamma kom fram till mig och sa ''Amen Memme! Det är ju varning på dig! Haha!'' & visst är det de, men jag kan inte låta bli.
''Unga mödrar'' är också ett TV program som ofta visas på min TV. Varför? För att jag längtar. För att jag älskar dessa små bebisarna. Dessa små liven som ser allt för första början. Dessutom är jag ofta inne på olika sjukhus hemsidor och kollar webbisar. Nyfödda små sötingar. Ååh, vad jag längtar efter den dagen jag ska bli mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar