torsdag 17 februari 2011

Kramp & födelsedag!

Igår kväll gick jag och la mig redan klockan 9, somnade i pojkvännens mysiga famn sådär jätte underbart skönt! Klockan tolv vaknade jag igen av att jag var kissnödig. När jag sen gick och la mig igen, trodde jag att jag skulle svimma...För fy f-n vad ont jag fick i magen!! Precis samma smärta som när jag har mina anfall. Det var hemskt! 5 gånger kom denna förfärliga smärta med jämna mellanrum och pågick i 2 timmar så det blev inte så mycket sömn då. Kräktes av smärtan en gång också. Efter det kunde jag dock sova fram tills morgonen. Gick upp 30 minuter tidigare idag än vad jag brukar för att fixa mysig bullfrukost (med kramp i magen :( ) till pojkvännen som fyller 21 år idag. Han blev jätte glad och överraskad då han, hör och häpna, hade glömt sin egen födelsedag! Haha, han är för gó! Efter frukosten och presentöppningen åkte jag till skolan. Har haft lite ont i magen idag under dagen också, till och från, och jag tycker magen låter ovanligt högt och mycket... Lite orolig. Hoppas jag slipper anfallen!!!
Ikväll äts det pojkvännens favoritmat hos mamma, ungstekt falukorv med potatismos och så ska vi äta tårta också!

2 kommentarer:

  1. Nä usch fy....när man kräks av smärta - då gör det ont!! Hoppas hoppas att det gått över och att ni får en mysig kväll nu ikväll!!

    Och hur kan man glömma sin födelsedag?? ha ha, det var verkligen kul :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var hemskt!
    Idag har jag inte särskilt ont, så jag tror att jag kommer slippa att ha ont ikväll!

    Haha, ja.. det kan man undra! Blev också full i skratt!

    Hoppas att allt är bra med dig.

    Kram

    SvaraRadera