tisdag 1 februari 2011

Pronaxen

Huja vilken tråkig dag... Har mest legat i sängen och kollat på en rad olika TV program. ( Dessutom går det ju aldrig något bra på TV heller...) Känner mig lite orolig över värken i magen. Känns som om dom där jävla anfallen närmar sig. Smärtan liknar lite den jag får då.
Har i alla fall varit iväg och handlat Pronaxen nu, och förhoppningsvis ska väl dessa hjälpa. Men kassörskan trodde att dom skulle göra det, så vi får väl hoppas att hon har rätt.
Nej, denna dagen har varit piss. Och troligtvis har jag väl lika ont imorgon också. Känner mig så galet rastlös!

5 kommentarer:

  1. Låter tråkigt... hoppas du mår bättre imorgon!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen. Kul att du läser bloggen! Ja, fett trist. Tack!
    Allt bra med dig??

    SvaraRadera
  3. Lider med dig vet hur det är att ha ont. Har tyvärr det också alltför ofta. Personligen gillar jag vetekudde, värmer den riktigt länge så den blir skit varm :-) värktabletter har jag tyvärr inte hittat någon som hjälper 100 %. Men hoppas dina tabletter hjälper nu. Nu ska här sovas och hoppas du får göra det också :-) bamsekram! /Monika

    SvaraRadera
  4. Ja, vetekudde är sååå skönt. Dock har jag ingen :S Men jag ska försöka komma iväg och köpa en. Tycker om dom man kokar också för dom blir varma som in tusan! :O
    Ja, det får vi hoppas men det känns inte som om dom hjälper helt. Och jag som skulle träna ikväll! :( Åhhh...
    Mjaa, sova fick jag väl halvt om halvt. Är hemma idag igen, dels för att jag är sååå trött, men magen värker fortfarande. :(

    Bamsekram Memme

    SvaraRadera
  5. När det gäller medicin får man helt enkelt prova sig fram. ALLA tjejer i endo-föreningen tycker olika när det kommer till mediciner. Det som funkar på en del, funkar absolut inte på andra och tvärtom. Så du får testa, och läkarna känner ju också till massa bra receptbelagda. Orudis, diklofenak, brufen för att nämna några. Dessa är okej att äta under längre tider. Jag går f t även på tiparol, men det är mycket starkare.

    Kram Mia

    SvaraRadera