lördag 5 februari 2011

Melodifestivalen

Ush vad dålig melodifestivalen var! Inte en enda bra låt! Och visst såg det väl ut som om hälften bara mimade?! Det tyckte jag verkligen, framförallt på låt nr 6, han höll micken vid munnen ena stunden och helt plötsligt när han hoppade omkring höll han micken 0,5 m från flabben. Nej, dåligt, kast, uselt.
Dessutom var inte Hipp Hipp särskilt roligt ikväll, tycker jag. Men jag har ändå haft en väldigt trevlig lördag. Träffade sambons syster ett tag, och blev blomvakt åt den fulaste blomman på länge, haha. Men man får väl ställa upp. ;)
Nu ska jag alldeles strax sussa. Känner mig väldigt trött. Imorgon ska jag övningsköra för första gången, får väl se hur det går!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Jag såg melodifestivalen med ett halvt öga bara, hörde kanske två låtar totalt. Nej, jag är ingen big fan utav det.
    Hoppas det går bra på övningskörningen :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Melodifestivalen var verkligen fruktansvärt dålig...
    Det gick jättebra!

    Kram

    SvaraRadera