tisdag 8 februari 2011

Storm och kramp

Vaknade vid ett tiden inatt av att det lät som om taket skulle lyfta.. Det var faktiskt väldigt obehagligt. Dessutom hade jag helt missat stormvarningen så jag hade ingen aning om att det skulle blåsa så mycket. Fönsterna small och det knakade i golv, tak och väggar. Katten min var rädd så han fick komma upp och ligga i min säng. Det tog tid innan jag somnade om igen, lite mer än en timme. Trädgården var upp och ner vänd när jag gick ut imorse. Det hände ett par handbojor i häcken! Dessutom hade fotbollsmål och basketställningar vält, och cykeln min låg på marken... Ska rätta till allt när jag kommer hem.
Vaknade innan klockan ringde av kramp från min vänstra sida. Gick över efter en stund. Dock var det en ny smärta, så jag undrar vad det var för något...

2 kommentarer:

  1. Smärtorna kan ju variera lite grann ibland. Hoppas det är över eller åtminstone bättre :/
    Ja, storm har det varit lite grann även i Göteborg. Blåst som tusan, kalla vindar. Jag kan tycka att det är lite mysigt med blåst, men bara om det inte är för mycket och om man är inomhus och kurar upp sig. Då hör man vinden vina, men som sagt, inte för mycket.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, dom gör ju det, men det var en väldigt annorlunda känsla, helt ny, men det har gått över nu och har inte upprepats under dagen.
    Njaa, någon ''blåstfantast'' är jag väl inte, haha. Tycker mest det är jobbigt!

    Kram

    SvaraRadera