måndag 11 april 2011

Slumrade en stund

När huvudet till sist började banka stängde jag av tv:n och la undan laptopen för att vila mig en liten stund. Så, jag sov i lite mer än en timme, och här är jag nu - återigen vid datorn, men denna gången något lite piggare och klarare i huvudet. Hjälpte nog egentligen inte särskilt mycket, men det var ändå skönt.
Har druckit ett stort glas kall, frisk juice nyligen och tagit en värktablett. Fönsterna är vidöppna för att ändå lite smått försöka få in vårkänslan... Lyckas väl inte särskilt bra egentligen. Går nog ut en sväng om en liten stund, kan nog göra mig gott att få lite frisk luft.
Tråkig dag att vara sjuk när solen lyser så fint... Men jag hoppas att jag snart blir frisk. Är inne på tredje veckan med att ha ont/vara sjuk nu, och det börjar bli smått irriterande och otroligt störigt. Jag vill ju ut och hitta på grejer! Och trääänaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar