onsdag 13 april 2011

Ledig idag!

Idag är jag ledig vilket är jätteskönt! Förkylningen har lagt sig och magens onda har lagt sig från igår, så jag hoppas på en bra dag med träning. Som det ser ut nu kommer jag absolut kunna träna idag, så det känns roligt om jag nu äntligen kan komma igång igen!
Förutom träning vet jag faktiskt inte, som vanligt, vad jag ska göra idag. Brorsan behövde hjälp med något skolarbete som jag ska försöka hjälpa honom med men mer än så vet jag inte. Solen skiner ju tyvärr inte idag heller, regn och rusk. Kallt dessutom! Bara enstaka plusgrader! Och så är det dimmigt. Sånt väder är så trist tycker jag, för är man inte redan ledsen och tung i huvudet blir man det nästan utav bara vädret.
Snart är det påsklov också ju! Två dagar kvar i skolan sen ska jag få lov att vara ledig lite drygt en vecka. Jag tycker så mycket om högtider! Även fast vi är få i släkten som firar de olika högtiderna tillsammans så lyckas det alltid bli supertrevligt ändå! Dessutom kommer lite släkt från England på skärtorsdagen och ska stanna över påsk och så ska jag äntligen få träffa min ''nyfödda'' kusin jag inte träffat än. Han är inte nyfödd, men eftersom jag inte träffat honom en enda gång sedan han föddes känns det ändå lite som om han fortfarande är det.
Såå... jag har lite att se fram emot och det är ju roligt! Och så räknar jag ner dagarna till min 18 års dag nu ;) 31 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar