torsdag 7 april 2011

Kändis för en dag

Ja, vad ska jag säga... Stort tack till er som ger mig fina komplimanger om mitt initiativ! Det värmer gott i hjärtat!
Det har varit lite svårt att ta in allt som hänt på en dag, aldrig förr har ju mitt ansikte pyntat stans alla tidningsställ. Inte heller har folk stirrat så mycket som idag, haha! Det har varit en bra dag. Och för första gången på 2 veckor kom jag äntligen iväg på träning. Åh vad jag har längtat! Imorgon känns det nog inte riktigt lika bra med träningsvärken jag förmodligen kommer ha, men vad gör det - det är ju bara ett tecken på att musklerna jobbat!

Snart är det helg igen, och gud vad skönt! Förhoppningsvis händer det något roligt denna helgen eftersom de senaste helgerna har varit rätt sega efter operationen.

Kram till er alla fina människor där ute.
Och tack till alla ni som läser bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar