fredag 8 april 2011

Förkyld

Är det inte typiskt? Äntligen är mensvärken över och smärtorna från operationen också. Men dååå, då går jag och blir förkyld. Ont i halsen, varm, huvudvärk och hängig... Trist. Hoppas verkligen att det bara är tillfälligt, så att det försvinner så snart som möjligt!
Rätt seg dag idag i skolan måste jag säga. Kändes mest som om jag satt av tiden...
Ikväll har jag bakat hallongrottor och bjudit lillebror och sambon på falafel. Det var klurigt att göra och inte särskilt kul faktiskt... Jag tyckte inte heller att det blev särskilt gott när det väl var färdigt. Men så är jag jävligt självkritisk också, för dom andra tyckte om det.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, troligtvis sova... Känns som om det är det enda det finns att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar