söndag 8 maj 2011

Härlig dag med mycket sol!

Dagen började 09.00 när klockan ringde. Då tog jag mig upp och drog iväg för träning. Inte helt fel! Tycker det är skönt att ändå gå upp i tid fast man är ledig så hinner man göra lite saker innan dagen är slut!
Efter träningen åkte jag hem igen och åt en god lunch bestående av en varm toast och en fräsch sallad. Efter det har jag legat i solen med sambon i några timmar för att jobba lite på brännan och för att ta vara på det fina vädret.
Min farbror är på besök nu så få se till att vara lite social!

6 kommentarer:

  1. Imorgon bär det av till Helsingborg föra att tura över sundet. Varje år den 9 maj så åker sambon och jag Öresundrunt för att fira vår årsdag och i år är det 8år!!! Har bokat fint väder och köpa med sig hem något gott eller fint från Danmark.

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt! Det är väldigt mysigt att göra det faktiskt. En fin upplevelse! Låter som en god idé med fint väder och något gott. Fint väder fick ni i alla fall! Jag har legat i solen hela dagen så nu är jag alldeles röd!
    Hoppas ni hade en underbar dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Vi hade det toppen igår, fick springa för hinna med båten, lite taxfree shopping, räkmacka ombord, gå runt i affärerna i Helsingör sen bar det ner till Köpenhamn. Avslutningen blev jordgubbar hemma på kvällen.Så idag känns det i benen hur mycket vi gick & sprang. Ska bara ta det lugnt i solen och till sjukhuset 2 vändor för att träffa läkaren och narkosen inför imorgon...Kram

    SvaraRadera
  4. Det låter suveränt! Åh vad avis man blir! ;)
    Lycka till! Tänker på dig. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket och berättar hur det gick när jag är på benen igen!! Kramar!!!

    SvaraRadera
  6. Gör så! Stort lycka till idag! Kramar

    SvaraRadera