fredag 27 maj 2011

Fullt upp!

Hej allihopa! Det har varit fullt upp senaste tiden med allt vardagslivet har att bjuda på, träning, skola och jobb. Därför hinner jag tyvärr inte blogga!
Igår fick jag en hemsk kramp på jobb vilket tog all min energi plus att jag blev lite ledsen. Idag har jag också haft ont så det känns lite trist, men så är det ju, det sa ju gyn också. Men visst blir man ledsen ändå. Denna veckan har varit lång och intensiv så nu känner jag från topp till då att det är dags för helg och lite sovmorgon.
Snart är det sommarlov och det känns skönt! Förra sommarlovet innebar mest sjukhusvistelser och mängder av timmar nerbäddad i sängen med kramper, så i år ska jag ta igen all den förlorade tiden och göra mycket roliga grejer, det låter som en bra plan tycker jag, eller vad tycker ni?

Trevlig helg allihopa!

Glöm inte att Du inte är ensam.
Att jag finns för Dig, för att stötta och hjälpa.

2 kommentarer:

  1. Jag har också endometrios fast en kraftig en. Jag klarar inte av att stå och jobba i 8 timmar. Så nu har jag sagt upp jobbet och ska försöka plugga mig till receptonist eller liknande, för att jag klarar inte av jobbet. Fick så ont så jag bara grinar på väg dit och på väg hem. OCh hade ångest och psykiskt mående piss.:/

    SvaraRadera
  2. Ush, jag lider med dig! Det är en jävla pissjukdom detta här!
    Du är alltid välkommen in att skriva av dig eller för frågor. Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera