onsdag 4 maj 2011

Hårdträning och annat!

Gud, jag hade så fullt upp igår och jag var sååå trött efter det sjukaste träningspasset någonsin igår att jag inte ens orkade sitta vid datorn, därav inget blogginlägg heller.
Jag minns inte riktigt gårdagen faktiskt, har relativt kasst minne när det kommer till att minnas saker jag gjort. Planera vad som SKALL komma, det är jag betydligt mycket mer duktig på!
I vilket fall så var träningen stentuff igår, och det var härligt. Nu är jag på G igen!
Idag har jag skrivit nationellt prov i Engelska, är så jäkla trött i huvudet nu! Har en håla nu på ett par timmar, sen börjar jag skolan igen 13.30 och går till ikväll någon gång. Lite ovanliga tider, men helt okej!
Snart fyller jag 18, bara typ en och en halv vecka kvar nu... det känns inte så dumt! Kul ska det bli med lite fest osv. :)
Huja... känner mig trött efter det där jäkla provet imorse, som förhoppningsvis gick bra!
Aja, jag skriver mer sen för nu är det dags för lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar