söndag 22 maj 2011

Absolut torr!

Här i veckan kom ett brev på posten från en hemsida som heter buzzador.com. I det där paketet fanns 6 flaskor Absolut torr, som är mot svettningar. Detta paket fick jag eftersom att jag anmält mig på buzzadors hemsida att jag ville delta i denna kampanj. Som en buzzador får man olika erbjudanden att få prova olika saker samt att buzza vidare dessa. Så, en flaska till mig och 5 flaskor till bekanta! Tro nu inte att jag lider av några ovanliga svettningar, jag tyckte bara att det skulle vara roligt att testa vara med i en kampanj! Så, nu ska jag testa Absolut torr i en månad för att se om det funkar! Återkommer ;)


Idag var första dagen på mitt jobb och det var jätteroligt! Känner mig jätteglad och förväntansfull! Känner på mig att detta kommer bli bra! Dessutom är det snart sommarlov, ååh jag räknar dagarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar