onsdag 23 mars 2011

Filmtips?

Någon som sitter inne på en riktigt bra film man borde se när man är nyopererad och inte kommer kunna göra så mycket annat än att läsa och glo TV? Ska inhandla lite extra skvallertidningar och förbereda mig på så vis. Men en film kunde varit roligt.

Imorgon är det dax. Ush, det är med blandade känslor. En liten del av mig känner att det ska bli lite spännande, en annan att det blir nog okej, och en annan är vettskrämd.
STORT tack i alla fall, till er alla som håller tummarna och stöttar mig. Ni är guld värda!

4 kommentarer:

  1. Jag ska tänka på dig!!!!! Hela dagen!!!!!!!
    Filmtips??? Det är så svårt. Men jag själv älskar ju drama, starka filmer som man blir berörd av. Och en del komedier är ju bra att se, lite feel-good-filmer. Men jag kommer inte på någon sån där wow-film just nu.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte skrivit på ett tag men jag har varit inne och läst. tänker på dig. Vill önska dig ett stort lycka till inför operationen imorgon. Det kommer gå jätte bra och tänk vad skönt att sen veta hur det ser ut och hur läget ligger. Väntar själv på en remiss för att in och opereras igen, hoppas det går fort. Tyvärr kommer jag inte heller på något film tips just nu men komedier eller drama är skönt att titta på efter en operation. Bamse kram/Monika

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon! Tänker på dig!!!
    Kramar
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Stort tack till er alla! Det värmer så mycket att veta att ni tänker på mig!
    Hoppas också att allt kommer att gå bra! Och visst ska det bli skönt att få veta hur det ligger till, OM jag nu får veta. Ibland får man ju tyvärr beskedet att dom inget hittade, men det hoppas jag verkligen att jag får slippa.
    Monika: Kul att du är inne och läser. Hoppas att du snart får tid för op!

    Och filmer, ja komedi och drama går alltid hem hos mig också. Så jag får väl skicka iväg sambon att hyra nå kul imorgon. Hehe! Har laddat upp med lite skvallertidningar också. Och en H&M katalog! Så jag ska nog bli sysselsatt!

    Tack Anna! Vi hörs snart.

    Kram

    SvaraRadera