tisdag 29 mars 2011

En hemlighet...

Jag har en hemlighet, fniss... Ni får kanske veta senare!
Idag mår jag bättre. Jag har till och med kunnat sova lite på sidan inatt! Äntligen! Dock har jag fortfarande ont i axlarna och ryggen när jag är uppe och går, och så har stygnen börjat klia nu när det läker. Men det känns ändå bra idag, det är på väg att bli helt bra nu liksom!
Idag har jag köpt en ny, fin cykel. Nöjd som tusan! Nu längtar jag efter vårvädret så att man kan börja cykla överallt!
Ikväll blir det mest slappa, och så är det ju Desperate housewives! Mitt absolut favoritprogram!
Imorgon ska jag träffa gyn för att gå vidare med behandling. Spännande!

2 kommentarer:

  1. Skönt att operationen gick bra! Har följt din tråd på FL

    SvaraRadera
  2. Ja, det är superskönt! Vad kul! Vilken av alla? Haha! :)

    SvaraRadera