torsdag 20 mars 2014

Natural green

Sedärja, då vart det torsdag igen. Jag vaknade vid 10 tiden och så kom pappa på kaffe vid 11. Godingen hade med sig ett våffeljärn till mig som han vet jag önskat mig. Älskar våfflor! Tack pappsen. 

Därefter bar det av mot city. Köpte hårfärg, storpack tamponger på Apoteket och nya, grymma skor.

Nu har jag färgat håret, natural blonde som den så tjusigt hette. Inte riktigt lika tjusig känner jag mig i detta nu när jag sitter på bussen, all natural green. Alltså, förlåt Syos - men fuck you. Tur att Johanna hade en mössa att låna mig, synd bara att den inte klär mig för fem öre. 
Såå, nu blir det hem till sambon och tvinga honom slinga hela mitt hår i förhoppning om att bli ljus igen. Annars vet jag fan inte vad jag gör...

MEN jag har iallafall ett par vrålsnygga dojor i påsen jag har i handen, så allt är väl kanske inte SÅ dålig ändå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar