onsdag 12 mars 2014

En slarvig knut och en mycket trevlig kassörska ~

Står i kön på McDonalds. Har beställt en wrap. Mums. Kassörskan var en ung tjej, med coola, stora glasögon. Hon var väldigt trevlig. Nästan oförskämt trevlig med tanke på att jag nog uppfattades som lite snurrig. 
Mannen framför luktar en härlig kombo av kiss, bajs, sprit och svett. Han fattas två framtänder och går fram och tillbaka och pratar med sig själv. Nästan så jag tappar matlusten. Men vem är jag att dömma egentligen? Jag har på mig ett par gråa mjukisbyxor, en tröja jag haft i stallet och gårdagens mascara. Jag har slängt upp håret i en slarvig knut och jag luktar säkert också svett efter att ha suttit på min väns balkong i timmar och jäst. 
Väntar på en annan vän nu. Vi ska fortsätta jäsa lite vid stranden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar