onsdag 19 mars 2014

Min dag kort och gott

Onsdag. Försov mig imorse, kanske lite med flit. Skulle tvättat men vaknade halvvägs in på min tvättid. Låg kvar i sängen och gosade i mer än en timme innan jag gick upp. 
Käkade två knäckemackor med keso och skinka. 

Träffade en killkompis i eftermiddag, Kim. Vi har känt varandra sedan 2006 och han är en av mina äldsta vänner. Han kom hem till oss på kaffe och snack. Trevligt, trevligt :)

Ikväll har vi varit jobbiga grannar - förlåt. Har borrat upp ett flertal tavlor plus 3 st tavellister. 2 i vardagsrummet och 1 i köket. Snyggt som attan blev det efter lite fix och trix :)

Legat på soffan senaste timmarna nu och käkat nya marabou Oreo. Fy f#n vad gott! 

Skulle kolla min deklaration innan det vart läggdags, ÅTERBETALNINGSSKYLDIG 1000 j#vla spänn. Ursäkta att jag svär, men va f...

Fuck det. 
Nu ska jag banne mig sova. Gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar