söndag 26 oktober 2014

En bra söndag!

Vaknade runt 9-tiden idag - totalt lost! Yrade upp och in på toaletten för att tömma blåsan snabbare än kvickt, sen tillbaka och däckade en timme till i sängen. Inte känt mig riktigt utvilad idag men det har ändå varit en trevlig söndag! 

Storstädning stod först på schemat, och när det sedan var färdigt for jag till vårdcentralen för att vaccinera mig mot säsongsinfluensan, på inrådan av mvc. Inte en kotte i kön och sprutan tog typ 1 sekund, så snabbt och lätt var jag klar där!

Vidare en sväng till Väla köpcentrum med pappa och finaste sambon. Skönt att få komma utanför hemmet då jag i stort sett bara varit inne sedan jag fick mina smärtor tidigare i veckan. Blev bortskämd med nya stövlar av pappa och en klänning av sambon. Tack - ni är så himla fina! 

Nu står söndagssteken och göttar sig i ugnen, det blir klassisk söndagsmiddag idag; ribbestek med hasselbackspotatis, rödkål, brysselkål och gräddsås. Det ska bli såå himla gott! 

Dessutom har jag hittills (knack knack ta i trä) sluppit ta någon smärtlindring idag, så jag hoppas på en smärtfri kväll. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar