tisdag 29 april 2014

Utskriven

Natten har varit bra rent smärtmässigt. Grannen här snarkade som in i norden, så lite svårt att sova. Bad om öronproppar men dom var slut (?!). Lyckades somna till slut i alla fall och sov relativt gott. 
Nu har jag blivit utskriven och får gå hem när jag vill. Väntar på pappa som ska hämta mig! 
Så nu har jag fått följande på "recept";
Oxycontin
TENS 
Motion

Oxycontin är långtidsverkande och så fort jag känner att jag klarar mig utan dom ska jag sluta och bara ta panodil 665 mg kombinerat med oxynorm vid behov. 

Solen lyser idag och det verkar vara varmt. Så, nu ska jag hem och lasta av sen blir det promenad och glass på stranden med pappa! 

2 kommentarer:

  1. Skönt att du får komma hem igen.
    /Hedwig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt! Hoppas jag förblir så bra att jag får vara kvar hemma! :-)

      Radera