torsdag 17 april 2014

Krampanfall

Så kom det sådär från klarblå himmel. Aj! Efter lunchen idag fick jag lite molande värk men tänkte att det går ju över. 
Mamma kom över med fin påskblomma och ett påskägg fyllt med fina favoriter till mig och min sambo. Stannade en stund och pratade. Och så fick jag så satans ont. Mamma åkte hem och jag kastade mig in på toaletten. Kallsvettig, illamående och såå jäkla ont. 
Jag insåg att jag var tvungen att höra av mig till jobb och fråga vad dom tyckte jag skulle göra; komma eller inte? När chefen svarade lipade jag som ett litet barn. Hon sa att jag givetvis inte behövde komma, att jag skulle åka in till sjukhuset och att jag inte skulle ha dåligt samvete.
Jag grät okontrollerat säkert 30 min även efter samtalet. Det rann liksom över, både psykiskt och fysiskt. 
Min sambo kom hem och jag ville åka in. Han tyckte att vi skulle testa och se om en morfintablett kunde hjälpa mig men jag ville inte. Mår så jäkla dåligt av dom. Han envisades dock om att jag åtminstone kunde testa och se, han tycker inte att jag får bra hjälp på sjukhuset. Så, jag gav mig till sist, gick in och tog en varm dusch och sen somnade jag en stund i sängen.
Nu är jag vaken igen, den värsta smärtan har lagt dig men det känns som om jag är såå fruktansvärt jäkla bakfull. Illamående och riktigt tung i huvudet. 
Jaha... Verkar bli en bra start på denna påsken!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar