söndag 22 januari 2012

Snart dags för återbesök

Ska träffa gyn på tisdag för att troligtvis byta behandling. Är så trött på Proveran nu så det får räcka. Det står mellan att gå tillbaka till vanliga p-piller och se om jag kan leva så eller trappa upp det till nässprayen, lutar åt att jag vill ha p-pillerna till en början och se om det funkar. Men vad tycker ni? Vad har ni för erfarenheter av nässprayen? Har hört att det är många som gått upp i vikt av den också tyvärr.... Så det känns inte allt för bra!

Fick en balklänning av mina föräldrar igår, så otroligt fin... Längtar!

3 kommentarer:

  1. Åh, min balklänning var special sydd till mig! en 1800-tals klänning med djup urrinning med snörning, så man kan trycka upp brösten lite!! och med under kjol. färgerna var mörkgrön och champange. skitsnygg var jag, men det var ju för 100 år sedan.. / Linda

    SvaraRadera
  2. Vill du berätta mer om nässprayen? Är den snarlik som provera? Har själv funderingar att sluta med provera efter en ovälkommen viktuppgång trots skötsel av kost. Ja du vet ju hur det är

    SvaraRadera