torsdag 12 januari 2012

Funderingar...

Idag har jag haft min första dag på praktiken och det kändes riktigt bra! Varmt välkomnande osv så det ska nog bli kul :-)
Har dessutom tränat idag. Fick så ont i eftermiddags så kände att det nog kunde löna sig med ett hårt träningspass, och det gjorde det. Ätit god kvällsmat ikväll och nu sitter jag här och skriver...
Funderade på en sak... jag har ändå ganska många besökare i genomsnitt men det är inte jättemånga av er som lämnar kommentarer, inte för att man tvunget måste, men jag tänkte bara att ni kanske vill att jag skriver något annat? Något speciellt? Kanske vill ni anonymt dela med er av just er resa så kan jag lägga den som ett inlägg i bloggen? Att andra kan få läsa om er också. Eller har ni funderingar kring något ni vill att jag ska ta reda på fakta om? Ja allt möjligt. Precis allt är välkommet!

Trevlig helg, vi hörs snart igen!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en liten fundering. Jag har läst att du har varit på "endomöten". Är det i Helsingborg? Var och när har dom träffar?

    SvaraRadera
  2. Undrar också! Bor själv i Linköping
    //Lina

    SvaraRadera