lördag 6 augusti 2011

Smärta...

Sedan det senaste inlägget har smärtan känts precis som innan operationen. På samma ställe, dvs. långt ner och mer på vänster sida. Det känns så som innan operationen helt enkelt vilket jag inte alls känner mig särskilt nöjd med.

Idag har varit lite sisådär... Kom till jobb 07.00 imorse för att få veta att jag började 08.00 istället och så har jag haft jätteont i magen också. For iväg på jobb ikväll också, men där var inte så mycket att göra så jag fick sluta tidigt. Så nu har jag varit ute och motionerat och nu ska jag hålla lördagkväll med hjälp av en bra bok och ett glas vin, och så får vi helt enkelt hoppas att smärtan blir borta ett tag!

Styrka till alla som kämpar.
Med denna pissjukdom.
Och till er, som kämpar av annan anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar