söndag 21 augusti 2011

Skolstart

Hej alla glada!

Imorgon börjar skolan igen efter långt sommarlov. Dock har jag själv inte varit ledig så mycket, men det är ingen fara. Har ett bra jobb som jag är nöjd med och som jag tycker är roligt, dessutom tycker jag om att det händer lite, att ha rutin i vardagen, så man inte bara blir en soffliggare. För soffliggare hade jag nog lätt blivit utan lite fart i vardagen med tanke på den ändå relativt tråkiga sommaren.
Har bara lyckats besöka stranden 2 gånger i år...Och endast badat en av dessa.

Men som sagt, imorgon börjar skolan igen och det blir nog bra. Känns som att det kommer bli ett år fyllt av glädje, ny bekantskap och fest.

Satt på bussen härom dagen och lyssnade på en av favoritlåtarna just nu när jag kom på mig själv med ett leende. Jag känner mig numera faktiskt lyckligare än någonsin.

Sjukdomen kan dra åt pipsvängen, för hej - nu ska jag leva mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar