söndag 9 november 2014

Söndag, farsdag - en riktigt bra dag

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Känner det nu när jag satt mig till ro i soffan, att jag har så mycket fina människor runt omkring mig och att jag verkligen är lyckligt lottad. Och ingen smärta! Åh, så skönt. 

Dagen började sent idag, vaknade inte förrän 10:30, får väl passa på att sova nu när man kan ;-) Ställde mig i köket direkt och bakade en kaka som var tänkt till pappa som kom senare i eftermiddags. Pepparkakscheesecake med vit choklad! Mums, det blev gott!

11:30 dök mamma upp. Hon har snyggat till vaggan som hon själv, min morbror, jag och min bror låg i som små. Den var såå fin! Och så hade hon köpt en söt Mumin-body i London i somras och en speldosa som såg ut som ett får. Det var verkligen så himla fint!
Mamma tyckte att magen hade sjunkit lite, kanske har liten kasat ner? Det vore ju skönt ;-) men vi ska till bm på torsdag så då får vi se då! 

Sen blev det en promenad i höstsolen, riktigt skönt var det!

Kl 3 dök pappa och bror upp för lite fika, cheesecaken gick hem! 

Nu har jag fiskgratäng i ugnen och Bingolotto står på schemat ikväll! 

Helt otroligt mysig söndag med andra ord. <3 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar