fredag 14 november 2014

Sista dagen på jobb!

Igår var vi hos barnmorskan och på föräldrautbildning. Allt bra hos bm - bebis har vänt sig! Scoore! Så nu hoppas jag h*n stannar så ;-) Gått in i vecka 35 nu och 40 dagar kvar till bf, helt otroligt! 

Efter att vi kommit hem igår ställde jag mig och bakade en jiddrans massa muffins och chokladkakor, jag jobbar nämligen min sista dag idag! 

Sen var jag så himla trött igårkväll när jag äntligen var klar med bakning och matlagning, så det blev bara soffan resten av kvällen. Trodde jag skulle få sova gott inatt då, men icke! Kissnödig, halsbränna, bebis som sparkar, bebis som hickar, törstig, hittar ingen skön sovställning... And on and on it goes. Så lite trött idag, men det kommer bli kanon ändå!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar