onsdag 7 maj 2014

Let me take a #selfie

Vilken tur att jag inte vart på #selfie-humör idag, mohaha. Så nu får ni helt enkelt stå ut med ett "dagens look" inlägg. ;-)
 Jag är på BRA humör idag! Hade ställt klockan på 11 (ja, jag veeet, men tyckte det var lagom, fniss.) men jag vaknade halv 9 (!) och gick faktiskt upp strax därefter. Såå, jag har faktiskt hunnit med en hel del "tummen upp för mig"-grejer idag: 
- Jag gick upp i tid!
- Jag har cyklat i ösregn och tänkt att "lite regn har ingen dött av" och jag dog inte. 
- Jag har simmat 20 längder på badhuset
- Jag har ätit en ordentlig frukost bestående av en bit rågbröd, leverpastej, banan och clementin. 
- Jag har sminkat mig !!! Tjohoo

Och nu är jag påväg in mot staden för en lunch med bästa vännen. Och jag har inte ont! Inte tagit någon smärtstillande heller! Wooah taggad! Annat än igår ;)







2 kommentarer:

  1. Villken snygging. LY bästis ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snuttis, vad snäll du é! Och detsamma hallååå! LY ❤

      Radera