torsdag 8 maj 2014

Låt mig sooova!

Jag somnade på soffan runt 23-snåret efter en härlig kvällspromenad med sambon. Alltid lika mysigt att somna på soffan tycker jag :')
Vid 01 väcktes jag av sambon som skulle gå och lägga sig och tyckte gott att jag kunde följa med in och lägga mig i sängen. 
 Nu är klockan 02:23, sambon sover sött sedan långt tillbaka och jag - jo, jag är klarvaken. Har haft kvävningskänslor som en följd av panikångestattacker jag får lite hipp som happ, men denna gången ville de inte ge med sig. Såå, jag har duschat (för att jag frös och behövde komma ner i varv, allt hjälper med en varm dusch ^^,) snokat runt på Facebook, varit ute och tagit några djupa, friska andetag och nu sitter jag här i sängen och äter kex för nu börjar jag bli hungrig. Men hallååå... Vad är det för fel på miiig?
 Ja, jag får väl göra ett nytt försök till att somna. Men det blir nog tyvärr inte lätt.
                      Godnatt! / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar