torsdag 15 maj 2014

Håriga ben och en härlig, solig dag

Ligger nerbäddad i en renbäddad säng nu. Mmmm. Skönt! Är nyduschad och har rakat benen. Insåg idag, när jag satt i klänning i solen att det var ett tag sedan sist. Troligtvis innan jag blev dålig. Så det var dags att snygga till benen ikväll haha, stackars sambo som fått kela med mina håriga ben under täcket om nätterna. Skönt dock att man kan vara så himla icke-tillgjord och avslappnad efter 5 år tillsammans. Men nu är jag len och insmord i Dove hudlotion så nu luktar jag gott också. 

Har jobbat ett kortispass på 3 timmar i förmiddags, sen hann jag bara precis hem innan jag somnade igen. Vaknade 13:30 av ett sms från brorsan som undrade om vi kunde ses. Absolut! Seg som han är dök han inte upp förrän två timmar senare, men då satte vi oss i solen och fikade och så spelade vi kubb. 

Kvällen har spenderats hos mamma i solen på altanen med Billy's panpizza och snickesnack. Nu blir det bingen!


Natti natt 

         Rosor från kärleken igår

         Klarblå himmel idag

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar på VeckoRevyn och vi letar efter en tjej med endometrios mellan 18-25 år att göra en intervju med för ett så kallat "ur livet-repotage". Jag fastnade för din blogg och din historia. Du berättar väldigt bra kring just ditt öde. Precis som du skriver så är en del av syftet med din blogg att hjälpa andra människor i samma sits. Är du mellan 18-25 cirka? Jag skulle chansa på det när jag ser dina bilder. Du kan väl mejla mig på: reporter@veckorevyn.com så kan vi prata vidare där?

    Hälsningar,

    Louise Åström

    SvaraRadera