torsdag 22 maj 2014

Jävla helvetes skit

Jag känner mig så jävla ledsen och förbannad ikväll. Har legat på soffan och kollat tv ett tag och sen bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Jag hinner precis lägga mig ner innan det hugger till i magen. Smärta från helvetet. Fan, tänker jag. Jag orkar inte! Låt mig bara få sova. Men icke... Jag märker hur smärtan eskalerar och jag känner att jag inte klarar av att ligga stilla. Jag tar en oxycodone 5 mg men innan den hinner verka måste jag göra något åt smärtan, NU! För jag kan inte vänta. Jag kastar mig in på badrummet för att sätta mig i duschen, på vägen in är jag förbannad. Jag kastar en sko i väggen och mina kläder far åt alla håll och kanter när jag klär av mig väl inne i badrummet. Jag gråter. Skriker. Fan ta detta jävla skitet. Jag fixar inte mer. Nu är det min tur att må bra! Snälla, snälla... Det måste det väl fan vara. 

Nu ligger jag i sängen igen. Det har nästan gått en timme sedan första gången. Jag har huvudvärk efter att ha gråtit, brännmärken på kroppen efter duschens varma stråle och jag är totalt slut i rutan. Låt mig sova, snälla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar