måndag 21 november 2011

Smärta

Är hemma och är sjuk idag, har varit det i snart en vecka och det börjar bli drygt. Verkar vara någon typ influensa, för har feber, ont i halsen och rethosta som river i bröstet. Har missat ganska mycket i skolan som jag försökt ta igen idag och så har jag varit ute i friska luften och matat ankor. Har alltid tyckt och gör än idag att det är rofyllt och roligt. Senaste timmen har jag haft jätteont i magen så värmekudden har faktiskt fått komma fram. Känns nästan som början på mina anfall... Måtte det inte vara det bara - hatar dom! Och jag orkar bara inte.

Nu ska jag fortsätta min vila... Är det förresten någon annan som känner igen sig i mina anfall? Beskrivning finns under fliken Fakta om endometrioa. (tror jag, annars är det nån av de andra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar