tisdag 22 juli 2014

Att göra barn - fertilitetskliniken

Har ikväll kollat på en dokumentär på TV4 som handlade om par som tvingas genomgå IVF - provrörsbefruktning, för att kunna få barn.
 För någon som inte gått igenom detta kan man inte riktigt förstå vad det innebär men efter att ha kollat på denhär dokumentären fick jag mer förståelse. Jag känner folk som både har gått igenom en ivf behandling men även folk som gör det just nu och nu förstår jag verkligen mer vilken jäkla resa man tvingas göra, både psykiskt och fysiskt och till er par som har gjort, gör eller ska göra en ivf behandling vill jag bara säga en sak; Jag tycker att ni är förbaskat jäkla starka och modiga och jag önskar alla er som håller på/ska göra ALL lycka till - jag hoppas verkligen det går vägen för er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar