måndag 27 augusti 2012

Minus på kontot

Aaah... För första gången i mitt liv har jag minus på kontot, -6,25 SEK för att vara exakt. Hur? Jag vet inte. Men det är fruktansvärt bra att jag börjar på mitt nya jobb imorgon så att jag kan börja bringa in lite stålar igen. Det kostar att ligga på topp...
I övrigt letar jag lägenhet då jag anser det vara dags att flytta hemifrån snart. Börja mitt eget liv i min egen lägenhet.

Idag fick jag kramp när jag var i affären för att handla lunch till morgondagen. Pinsamt... Folk undrar vad som står på när man plötsligt ser ut att när som helst kunna krysta ut en unge mitt på klinkergolvet vid grönsaker på ICA.

Bjuder på en bild på mig själv idag också då jag känner ungefär som bilden visar: glad, fundersam, ev lite nervös men ändå förväntansfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar