fredag 24 augusti 2012

Glasögonorm

På VC idag uteslöts åtminstone allvarliga grejer med hjärnan och så togs det blodprov. Blodproven ska skickas för analys och svar skulle jag få på måndag.
Hon ställde en rad frågor och när hon frågade "behöver du glasögon?" slog det mig att jag verkligen slarvat med det och insåg att det faktiskt kan vara anledningen till huvudvärken... (så jävla uppenbart egentligen)
Så, väl hemma bokade jag en tid på Specsavers för en synundersökning, och mycket riktigt har min syn försämrats. Åh! Så förbannat onödigt... Men jag tycker verkligen inte om att bära glasögon.
Men så fick det bli, jag beställde ett par nya som enligt familjemedlemmar och kassörskan klädde mig så nu får jag helt enkelt skärpa mig och faktiskt börja använda glasögon...

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar