tisdag 13 september 2011

Förkyld och deppig

Numera känns nästan allt jobbigt. Jag är alltid trött och det är sjukt jobbigt. Känner mig också väldigt ofta ledsen och deppig.
Däremot tycker jag att jag är duktig och stark, som gör saker. Att jag orkar och vill. Jag tränar, sköter skolan bra, jobbar osv.
Idag var jag dock hemma från skolan pga. förkylning. Hatar det! Blir så stressad av allt man missar i skolan...
Var tyvärr tvungen att skippa träning idag också för att inte förvärra förkylningen. Så idag har jag mest legat på soffan, sovit och kollat på massa dåligt skit på TV. Jag slutar aldrig förvånas... av alla dessa j-vla TV-kanaler vi har så är där sällan något som är riktigt bra på TV, så trist!
Pallade mig i alla fall ut på en liten promenad innan för att få lite frisk luft och piggna till lite. Det var skönt!

Fortsätter behandla med Provera och hittills verkar det funka OK men det är nog för tidigt att säga. Jag har åtminstone inte lika ont men det brukar ju gå i vågor...

Sitter på internet nu och kollar resor, åh så sugen jag är på att resa!

Fick en kommentar idag om att skriva på på en hemsida för att få läkarkåren att ta endometrios på allvar nu, så det gjorde jag. Länkar här

Sköt om er! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar