onsdag 28 september 2011

Återbesök

Hej!
Livet rullar på och jag har många bollar i luften samtidigt, och därmed mindre tid till bloggen, tyvärr.
Sist jag skrev hade jag varit på endometriosträff, och jag har tänkt ganska mycket på den träffen den senaste tiden... Att den betydde mycket för mig. Tidigare, innan jag varit på en träff, har jag tänkt att jag inte behövt osv. men nu efteråt känns det superviktigt för mig att få lov att komma iväg på dessa träffar.

Imorgon ska jag på återbesök hos gyn, vi får väl se vad som sägs. Jag återkommer!

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Memme!
    Skamdu ner till Malmö på träffen nästa torsdag? Kanske kunde haft sälskap på tåget ellernså? Hade varit trevligt!
    mvh Emma

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tror det, är ej helt säker än. Har du kanske ett nr man når dig på?

    Mvh Memme :)

    SvaraRadera