tisdag 13 mars 2012

Lika par leka bäst

I slutet av december spelade jag och min pojkvän ett spel som heter "Lika par leka bäst". Enkelt förklarat ska man testa hur väl man egentligen känner varandra. Ex:
Jag ställer fråga: skulle du uppskatta om jag... Etc
Och så skriver jag ner min gissning innan den andra spelaren ger det rätta svaret.
Allt flöt på och det visade sig att vi nog känner varandra till 110%.
När vi kom till en fråga som handlade om vem av oss som tränar mest blev det konflikt. Jag var övertygad om att jag tränar mest, och pojkvännen om att han tränar mest.
Därför gjorde vi en tävling. Den som tränar mest på 3 månader vinner. Och tävlingen avslutas sista mars.
Just nu leder jag med ganska många timmar och ser fram emot en ljuvligt god middag som förloraren ska bjuda på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar