fredag 15 mars 2013

Mobbningens påverkan

Tänker på den unga, vackra flickan som förra veckan valde att hoppa framför tåget på grund av att hon blev mobbad. Alltså, jag finner inga ord för hur besviken jag blir på mänskligheten när jag läser om sådanthär. Det är så fruktansvärt tragiskt och jag blir så otroligt ledsen och förbannad på hur vissa människor är helt jävla vrickade! Vad fasen vinner man på att kalla någon tjock och ful?! Inte ett skit. Istället gick det så pass långt att flickan valde att ta sitt liv! Jag hoppas att ni som mobbat henne sover riktigt dåligt om nätterna och att ni en dag får igen för vad ni gjort! Och till alla andra mobbare där ute - sluta mobba NU!

Vila i frid Linn, jag vill att du ska veta att du dög precis så som du var och jag hoppas du är på en bättre plats nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar