söndag 4 november 2012

Det som är bra väger tyngre än det dåliga...

Trots en fruktansvärt dålig start på helgen har jag faktiskt haft en otroligt bra helg. Väl hemkommen från sjukhuset sov jag ut ordentligt, stannade hemma från jobb, knaprade värktabletter hela dagen och hade sedan fina vänner över på spel och pizza. Igår hade jag fortfarande otroligt ont hela dagen, det kändes som när man hållt sig från att kissa under en lång stund och sen äntligen fått kissa... Den känslan efteråt när man får lite ont i magen/blåsan, och så adderat med kanske 5 + en känsla utav håll... Så kändes det... Men hade trots det en trevlig lördag.
Vaknade kl 12 idag med mindre smärta och har även idag varit i sällskap av fina vänner. Först lite god mat på sportsbar framför fotboll och sedan pubquiz. Så, trots ambulanstur, övernattning på sjukhuset, morfin, kramper och annat jobbigt har jag haft en av de bättre helgerna på länge!

Kärlek till mina fina vänner <3

En jävla massa cred till min pojkvän son alltid finns vid min sida, som ännu en gång stöttande följde med mig till sjukhuset, som höll min hand och kysste min panna när allt var som värst, och som hela natten satt vid min sida i en gammal, obekväm fåtölj så att jag skulle få bra med plats till att vila mig i sängen. I love you <3

Samt en jäkla massa kärlek till min fantastiskt mogna, duktiga och omtänksamme bror som även han stöttat mig och fått mig lugn i de värsta stunderna. Du är bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar