lördag 26 maj 2012

Tuff period

Hej allihopa!
Senaste tiden har jag haft väldigt ont, mer eller mindre varje dag. Jag vet inte om det kanske är behandlingen som inte funkar som den ska? Jag har i alla fall haft både blödning och smärta under ett par veckor som äntligen slutade tidigare i veckan för att tyvärr återkomma idag.
Idag har jag varit på jobb hela dagen och haft molande värk mest hela tiden samt att eftermiddagen bjöd på en kraftig kramp och blödning.
Känns lite less att det inte funkar som det ska...

Och nu kommer sommaren med studenten och allt vad det innebär, och då vill man ju ha vita byxor - det vågar man ju knappt!

Hoppas i alla fall att allt är bra med er andra och att jag också snart blir bra igen :)

Ikväll blir det ESC och heja på Loreen, om jag orkar hålla mig vaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar