söndag 1 april 2012

En trevlig och smärtfri helg :)

Har haft en bra helg utan smärta! Blev utgång i fredags med härligt folk och igår tatuerade jag mig och åt lunch med finaste på stan. :) Idag har jag sovit länge innan jag gick upp och drog på en shoppingtur med familjen! Blev nya träningsshorts och hårfärg! Har färgat över mitt älskade, röda hår ikväll, till brunt men det blev ganska bra. Kommer nog sakna det ibland, men det låg ganska mycket jobb bakom det och dessutom har jag fått en röd klänning till balen så det kändes som att det blev lite för mycket rött. Målet är nu att bli så ljusbrun som möjligt innan maj och lägga ljusa slingor i.

Medicinen fungerar faktiskt riktigt bra :) inga speciella biverkningar och ingen smärta. Skönt! Tar nu Synarela 4 sprut/dag samt Activelle och Citalopram antidepressiva. Fungerar bra :)

Sköt om er!
Memme

2 kommentarer:

  1. hej!!! Sa glad att jag hittade din blogg.
    Jag fick reda pa att jag har endometrios for ett ars sen!!
    hoppas att det gar bra for dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Skönt att höra att du gillar bloggen. Tråkigt, men jag hoppas att det ibland kan kännas bättre och gå in och läsa här, och veta att du inte är ensam :)

    Ha det bra
    Kramar
    Memme

    SvaraRadera